środa, 2 maja 2012

ZMIANY NA MSP. :D

Ej wiecie co? W miarę podobają mi się zmiany na msp. Znaczy uważam, że zmiana profilu to totalny szit, ale podoba mi się opcja z nowymi lvl'ami i z 3 najkami. :3
 Ja już jestem całkiem zajęta: EMMA liz, Jeydon Wale, darx, AnanaseQ :D
W sumie, to fajne te zmiany, bo zawsze był problem kto z kim będzie itp i te całe komplikacje. Ja jestem zadowolona z moich najek i dziewczyny (EMMA <3) no i ogólnie to spoko. Najgorzej jest mi z tym że jak klikam na swoją postać po prawej stronie to otwiera mi się "przebierz" i nie wiem czy się przyzwyczaję do klikania u góry "Mój profil", ale ogólnie - SPOKO. :3
 To na tyle, baj ;3

1 komentarze:

biste-msp pisze...

U mnie tak samo nie moge sie przyzwyczaić, że pojawia się ubierz zamiast profilu x-o
Emma liz (Takara<3)

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates