sobota, 19 maja 2012

Tło, dodatki, itp.

Hei Wam ;*

Dziś zrobię posta o tym, jak mam zmienić tego boga  :)
Niedawno zrobiłam ankietę o tym, jaki m być kolejny wystrój naszego bloga ;p
Taa, niestety mało osób wzięło udział i odpowiedzialo <5> ;c
Więc postanowiłam, że razem z kicią wybierzemy tło na tego blogaska  ;p
Spodziewajcie się też innych zmian. Co mamy zamiar zmienić:

- oczywiście tło
- nagłówek. Dlaczego? Bo nie jest związany już z naszym blogiem... A poza tym, długo już jest
- chat. jeszcze dokładnie nie wiem, czy zostawię takie przezroczyste tło :)
- Muzyka. Pojawią sie nowe utwory. Będzie ich duużo więcej, zmienię tez kolor odtwarzacza . ; p
- kolor czcionek itp - Wszystko już zrobiło się nudne..
- Dodatki. Dodam nowe rzeczy, mooże pokaz slajdów.. ^^
- Kursor. Będzie nowy, taki, aby pasował do tła i nagłówka.
- Link bloga-  Krótszy, łatwiejszy do zapamiętania. ;*
- Oraz dużo więcej rzeczy :D


Noo, mam nadzieję, ze w ten weekend uda mi się to zrobić, jeśli nie, to spodziewajcie sie nowego wyglądu w kolejnym tygodniu.

Macie jakieś propozycje co do:

* linku
* tła
* kursorów
* muzyki
* czegokolwiek :)

Piszcie śmiało na maila na msp :) Postaram się wszystko zmienić :)

Dzięki za uwagę i liczę na waszą pomoc :)

Bye :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates