wtorek, 1 maja 2012

O WY ZACHŁANNI! ;C

Ej. Jacy niektórzy z msp są beznadziejni xD
Mają mnie gdzieś, niewiedzą kim jestem, wgl nikt mnie nie zauważa, jestem "wredna" i "chamska", nikt nie mówi jak to mnie "lubi" ani jak to się pięknie ubieram aż ..
zostałam adminem na czacie Uli (niohohohoh mojej zony mrreauuu <33 ;* XD) i wiecie, wszyscy od razu "a powiesz jej to" a sro a siamto, ładnie wyglądasz itp -.- Niektórzy nawet mysleli że ja jestem AnanaseQ albo schuyler, albo wszyscy pytali "kto ja jestem" bo miałam ownera o.O
 ihihihhi i nagle wszyscy zaczeli mnie lubieć (ja i tak ich nie lubie :C) ake skejcik (skate122) powiedział bardzo fajną rzecz "ja ją lubiłem zanim to było modne :c", no własnie no :c
Nie obchodzi nikogo dopuki czegoś od Ciebie nie chce -.-
Znaczy nie to że mi przeszkadza że mnie ludzie lubią, no ale wiecie. To takie fałszywe :C
 No dobra tyle. BAJ :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates