wtorek, 15 maja 2012

Wycieczka xD

Siema  xD

Dziś napisze wam krótko o pewnych rzeczach :)

1)

W środę i czwartek (16-17.05.2012) nie będzie mnie ani na msp, ani na blogu, ani w szkole  xD
Dlatego , że mam klasową wycieczkę, jedziemy do Garczyna :)
Pewnie duzo osób chciałoby wiedzieć, co tam będzie, co będziemy robić :)
Chociaż wycieczka będzie krótka, ale myślę, że będzie najlepsza ze wszystkich, na których byłam.
Nie będzie żadnych muzeów, zwiedzania, łażenia po mieście itp. :)
Wyjeżdżamy rano, a na obiad już będziemy na miejscu :) No więc tak, co będzie :):

♥ Ścianka wspinaczkowa
♥ Tor przeszkód na wysokości
♥ zjazdy miezy drzewami na linach
♥ Zabawy w lesie
♥ Ognisko
♥ Dyskoteka
♥  A w nocy podchody *-*

Ahh, szykuje się zajebista noc z moimi downami ;*
Jeden down, jest na msp, to moja najka Paula <333

Trolololoo *-*

No tak, mam jeszcze jedną, smuutaśną wiadomość :c
Narazie nie wiem, czy w tą niedziele ukaże się kolejne wydanie MSP world ;(
A to dlatego , że tworzenie witryn na wix.com baardzo sie zmieniło, wszystko jest w języku angielskim i wgl. ;C
Na dodatek jutro i pojutrze ta wycieczka klasowaa xD Musze wszystko obczaić xD
Mam nadzieję, że mi się uda rozgryść tą stronę :)

To na tyle na dziś, bye ;*


Pozdrawiam moje downy:

Paulinka
Strusiu
Zuza
I inne ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates