piątek, 18 maja 2012

Nie fer czy sprawiedliwe ?

Nom Hayyy ;* < 3 ♥.!
Extra były te nowe zmiany ;3
Ale tak se myśle że jak będą jeszcze jakieś nowsze zmiany to ...
powiększą może jeszcze 30lvl o.O
Ja mam zaraz 10 ...
i nam tym miejszym lvl 0-.. trudno by było zdobyć sławe nie ?
Bo ja koffam msp ♥.!
Ale zawsze chciałam być też że tak powiem "znaną gwiazdą" na msp ;D
Takie tam mażenie wirtualne :D
I kiedyś to tylko tak zwana "uluniunia" (teraz AnanaseQ) miała jedyna z msp 19lvl / 20lvl
i wtedy nawet 9 lvl min. były znane a ja w tamtych czasach miałam 4 (chyba bo miałam skradzione konto)
I gdyby tak było jak kiedyś *.*
A teraz ? ! Jakaś patrze AlaKinga jakaś Mileniczka itp.
tyle tych 20()powyżej) sie uzbierało że większości nawet nie znam nicku o. O
moim zdaniem takie najsławniejsze moviestar:
cezar
AnanaseQ (uluniunia)
funclub
Mycha
Zuza
starr
;* to tbf oni bzli pierwsi tu a nie my ;D

To jest nie fer czy sprawiedliwe ?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates