sobota, 26 maja 2012

Jeden graf- Trzy filmy



Tak, tak, nie pomyliliście się. Spójrzcie jeszcze raz na temat :)
W związku z tym, ze do 9 levela brakuje mi mało fame bo około trzydziestu tysięcy, postanowiłam zrobić konkurs wiecznie trwający.. :)
Nie dość, że ja zyskuję swoją upragnioną fame, wy równiez na tym nie tracicie! Biorąc udział, otrzymujecie prawie za darmo trochę fame jak i również starcoins. A przypominam, że w tych czasach na msp trudno jest o jakąkolwiek pomoc ze strony innych. Więc tak, wymyślony przeze mnie konkurs polega na tym, że ty dajesz mi grafa, a ja.. oglądam trzy filmy.. Hmm, Ale zaraz, zaraz. Tak kożdemu.. Nie niestety nie każdemu oglądam te filmy.. Nie miałabym po prostu tyle czasu! A więc wymyśliłam, ze co piąty graf wygrywa te oglądanie filmów. Tak będzie wygodniej dla mnie, jaki i dla was, no bo przecież nie chcielibyście denerwowac się, że jeszcze nie zdążyłam obejrzeć wam danego filmu. Tak to jest przynajmniej troche zabawy, bo nigdy nie wiesz, co cię czeka, czy też trafi na ciebie, czy poszczęści się komu innemu. :) Dletego tez zachęcam do wzięcia udział w tym mini konkursie, bo nigdy nie wiadomo, co się stanie. Przypominam równiez że udział możecie brac kilka razy.. Dawajcie grafy do woli, wtedy będiecie mieli większa szanse na wygraną :)
Moge dodać jeszcze jedno, co 15 graf wygrywa coś z mojej szafy. I to nie bylejaką rzecz, tylko naprawde coś porzadnego! :) Mam nadzieję, że weźmiecie udział i poszczęści się Wam!

Wszystkim życzę oczywiście powodzenia oraz zachęcam do tego, abyście pomogli mi tez bezinteresownie- ja napewno się odwdzięcze :)

To tyle z mojej strony. Dziękuję za uwagę.

Paa :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates