niedziela, 15 lipca 2012

Moviestarplanet - nowa minka

Cześć Wam :*

Ten post będzie taki o wszystkim, okey? ;D

Więc zacznijmy od tego, że na msp odkryto nową emotikonkę :)

Niektórzy uważają, ze jest taka słit, że ohh ahh *.*

Nie no, mi się podoba, ale można by nie zawalać całego forum tematami o nijakiej emotce? >.<
Wystarczy jeden temat a nie tysiąc.
Jakoś dla mnie ta minka nie jest tak podniecająca :D

Ehh, no cóż :3

Jak by ktoś nie wiedział, jak wygląda xD


Jak by ktoś był nie ogarnięty i nie dojrzał setek tematów na forum xD

Cóż tu dużo mówić, ładna jest :3

Jak by ktoś nie wiedział, jak ja robić , to aby powstała ta minka należy po prostu napisać:

(BO)

Tak, tak xD
BO w nawiasie xdd

Łatwe nie? ._.

Ej, dobra, kolejna część tematu ^>^

Na wstępie mówią że mój nowy blog zainspirowany jest pierwszym postem na ten temat Divy Forever.

Chodzi oczywiście o blog, z moda na msp itp Kreacje kolorystyczne, jakieś połączenia :3

Prosze Was, zebyście weszli, zalezy mi na tym *-*

Link:

pretty-moviestar.blogspot.com

1 komentarze:

alicjakaz1 pisze...

ja ją odkrylam : ) na koncie sis czyli natalina2222

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates