niedziela, 8 lipca 2012

9 lvl xD

Siema milordy *.*

Niedawno wbiłam 9 lvl xd

Tak, tak, zacieszam ♥

Bardzo dziękuje wszystkim, którzy pomogli w jakikolwiek sposób , dali grafa, zobaczyli film, zalajkowali arta czy inne rzeczy zrobili *u*

Jednakże tych osób było mało :C
Tak tak, niewiele "przyjaciół" mi pomagało, a mam ponad 400 znajomych, przeważnie 30-40 jest online. Jak wtedy prosze o grafa, to daje zaledwie 5 osób :C

Chciałabym, żeby to się zmieniło, no ale, trudno.. :C ♥

__________________

Dobra, przejdźmy do rzeczy fajnych ^.^

Nie wiem, czy wiecie, ale lubię Harrego Pottera xD
Postanowiłam założyć bloga :)

Nie jest tam za wiele postów, ale jednak możecie coś poczytać :D
Zapraszam serdecznie na bloga, jest też Chat :3

Link:


potter-movie.blogspot.com

Dzięki za uwagę, i proszę, pomagajcie na msp :)

Login na msp :


magda <3
Aktualnie mam 9 lvl, ale myślę, ze to się zmieni :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates