poniedziałek, 30 lipca 2012

Chat z tłem na blogu!

Hej ! ;*

W dzisiejszej notce, na prośbę koleżanki napiszę, jak wstawić czat na bloga :)


Chat z "Tłem"

1. Wchodzimy na tę stronę :       http://xat.com/

2. Klikamy "Make a Chat Box" , tam na górze.

Kliknij, aby powiększyć ;>
2.  Wybieram tło, jakie chcemy mieć na chacie, tzn " Chat z Tłem"
     Tło mozna wybrać z tych kwadracików, zaznaczonych na obrazku niżej :)

Kliknij, aby powiększyć :>

3. Teraz wybieram, jaki chcemy miec rozmiar naszego Chat`a.

Small - Mały
Medium - Średni
Large - Duży

Kliknij, aby powiększyć :>

4. I klikamy Update & Get Code , jak na screenie niżej :)

Kliknij, aby powiększyć :>


Kopiujemy kod, który nam sie pokaże, tzn.
"ZAZNACZAMY CAŁY KOD, Klikamy na klawiaturze Ctr + c  , bądź klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy "KOPIUJ"

Zobacz, jesli nie wiesz :



Teraz wchodzimy na swojego bloga:

Wybieramy :  Projekt -> Układ -> Dodaj gadżet.




Zjeżdżamy na dół, wybieramy HTML/ JavaScript , klikamy na biało-niebieski kwadracik z krzyżykiem ;>

Wklejamy kod do ramki, w nazwie wpisujemy Chat.



I gotowe, lecz jest jeszcze jedna rzecz! ;3

Chat umiesciliśmy z boku bloga, więc będzie on ucięty.
Aby go przenieść, najeżdżamy na ramkę z napisem "Chat" i poprostu ja przenosimy ruchem myszki tutaj, tak jak na obrazku ;> I upuszczamy w tym miejscu,. jak pokazałam, klikamy "Zapisz rozmieszczenie" i juz mamy chat na blogu!





To tyle z tego posta, paa ;*

1 komentarze:

Unknown pisze...

Noom ja to zrobiłem i mi działa! Dziękuję Ci!

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates