poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Sklepik MSP. xD

Heelooł :)

Naa początku chciałabym wam powiedzieć, że do 8 lvl'a na msp brakuje mi 30 tyś fame. xD
Więc może ktoś poratuje grafem lub looknie tak od serca jeden film. ?  Moje filmy trwają poniżej 2 minut! :3 :*  Byłabym baardzo wdzięczna. ;p

___

Okk. teraz kolejne info   Jak widać po temacie postu, chodzi głównie o sklepik MSP. Mam ochotę taki właśnie poprowadzić.  Jeszcze dokładnie nie wiem, co w ni m bedzie można  'kupić' . Ale na pewno  zamówienia  będą przyjmowane na nagłówki/ dodatki na bloga/ jakieś zdjęcia . itp. :)
Ale to późnej, gdy juz wszystko ogarnę. :D

__

HueHue *u* 

dziś Lany Poniedziałek, więc co to oznacza.?  WODA :D
Taa. Moi rodzice taką kąpiel mi urządzili. ;p Nie ma to jak prysznic w pidżamie i przemoczona jaa. :3 xD
Ale im tez się dostało. : ))

__

Ale dzisiaj cieszy mnie to, że udaje mi się dogadywać z moim byłym chłopakiem ^^  Myślałam, że na kłótni się skończy, a tu miła niespodzianka. : ))  Fajnie jest mieć przyjaciela. : ) ^,^ :d

Okk. to tyle na dziś.

__________
Zapraszam na mojego nowego bloga o ozdobach:

ozdoby-zabawki.blogspot.com

xD

Byee ;p

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates