sobota, 28 kwietnia 2012

Buu. ♥

Siema x.X

Zacznę od Kemi :)   , tej dziewczyny co mnie kiedyś okradła. ._.
No więc, od jakiegoś czasu znów mnie nęka i nie wiem, dlaczego? może czerpie z tego jakąś przyjemność? Kto wiee.  :)

Zacznijmy od tego, że w marcu okradła mnie z 21 rzeczy. Chcecie zobaczyć screen'y? Wejdźcie tu:
*KLIK*   < Jak coś , nie wiem, czy mi się udało z tym linkiem, wiec o kradzieży posty są w zakładce *marzec* > 
Napisałam wtedy do Moviestarplanet z prośba, czy pomogliby mi z odzyskaniem rzeczy . Oczywiście po 2 dniach już wszystkie ciuchy wróciły do mnie, :p  Właśnie wtedy po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją.

Kilka dni przed tą 'kradzieżą' Pisałam właśnie z Kemi :) *tą dziewczyną, która mnie okradła*  Podczas tej rozmowy nagle mnie wylogowało. Ja głupia , myślałam, ze wszyscy tak mają i nie zmieniłam hasła. Kemi :) powiedziała mi, że tez ją wtedy wylogowało i ja uwierzyłam. A teraz jestem na 100% pewna, że ona właśnie to powiedziała, żebym była spokojna i nie zmieniała hasła. Nie wiem, skąd ona znała to moje hasło , ale po kilku dniach właśnie powysyłała sobie z mojego konta "kilka" rzeczy. -,-" Pisałam jej wtedy maila, o co kaman, i że ma mi zwrócić wszystkie rzeczy, . Ona odpisywała zawsze tak: `To nie ja, przysięgam, odeśle ci te rzeczy`, ale jakoś "zapomniała i nie odesłała."  Pokażę wam screeny tych mail od niej, tylko muszę przekopać skrzynkę :))

Daję screen'a "całego msp" żeby nie było ,że to fotomontaż : )

Kliknij, aby powiększyć.

Dam jeszcze maile jak coś:





No, to sami widzicie, jak "przepraszała" i obiecywała , że odda, ale z tego nici były. -,-"

No więc tak:

Kilka dni temu, Kemi:) zaprosiła mnie do znaj. Ja jej odpisałam mniej więcej tak: Nie mam miejsca w znaj, a poza tym, nie zapomniałam tej kradzieży. Ona na to, że to ja specjalnie wysłałam jej te rzeczy, żeby ją bloknęli,. Tak , tak, Kemi :), ja specjalnie wysyłałabym 21 rzeczy dziewczynie, której prawie nie znam. :p a poza tym, przed kradzież jeszcze Ciebie lubiłam , więc po co miałabym to robić?

Jeszcze kilka screenów z naszej rozmowy, która przed chwilką tak mniej więcej opisałam :D




Kliknijcie sobie, żeby się powiększyły screen'y. :))

Mam nadzieję, że wszystko wyjaśnione. Teraz nijaka Kemi :) ubzdurała sobie, ze to ja specjalnie powysyłałam jej te rzeczy ^^

Dobra, dość długi był ten post. To na tyle, jeśli się czegoś dowiem, dodam screen'y i wgl. : )


Paa ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates