piątek, 20 kwietnia 2012

'Konkurs rysunkowy'

Haj ;*

Sorry, ze tak długo mnie nie bylo, ale miałam strasznie dużo sprawdzianów w ciągu ostatnich tygodni ;x
Jak pewnie wiecie, niedawno na Msp TV pojawiły się wyniki konkursu rysunkowego organizowanego przez załogę MovieStarPlanet na wielu serwerach msp. : ) można tam zobaczyć ciekawe pracę. Nietóre naprawde mi się podobały. Jeśli macie czas to zobaczcie, polecam :)

W tym momencie siedzę u mnie w pokoju, a za oknem jeżdżą na skuterze jacyś chłopacy tak w wieku 17 lat i drą swą morde na całe osiedle ;x i co chwile tylko słyszę  "Kur*a , Kur*a" ._.
Ciekawe, co na to ludzie. x3

Aha, i wczoraj pojawił się tez nowy konkurs na msp. Według mnie, jest on fajny ;D Zachęcam do wzięcia udziału, ponieważ ja na msp jestem "Jury" i mooże, mooże zagłosuję na czyjeś pracę. Ale to zależy ode mnie, i od tego, czy warte będą mojego głosu : )

Thx za uwagę, i zachęcam do odwiedzania tego bloga, ponieważ będę częściej zamieszczać konkursy, sondy, głosowania itp. ;D


Paa ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates