poniedziałek, 24 września 2012

"Nieobecność" największy błąd mego życia -_-.

Hej'am ludzie i nie ludzie ;-p
Cóż przepraszam za dość długą nieobecność gdyż nie każdy posiada normalnych rodziców -.-.
Tia xd. Kolejna kara na kompa na sam początek już ponad 13 pał ; / Hah no i zebranie było ;x
Hehe num nie każdy posiada zmysły kujona ^^.
Z tego co zauważyłam mamy nową blogerkę =).
.
Hm...Witam Witam ; D
Em Nom Yyy ...Karolina jestem x D : D inaczej Kiciaaa xD na msp ;-).
Hm a może ci cuś o sobie opowiem ; D .
No jak zauważyłaś Jestem Karola < 3 . Mam 14 lat (2gim) , Mieszkam w Braniewie/Elbląg ;-) .
Mam dziwnych starych ^^.
Mam różne hobby .
Hm np gatunek muzyki  żadne rapy hip-hopy . : tylko zwyczajny Rock oraz Klasyka ; * . Wyjątkiem jest Kalwi and . Remi ; * Tia dali nam koncer w Bwo w niedzielę bistoo mam autograf i zdjęcia ;* :D.
Chyba tylee ; -)

.
Nomm postaram się nadrobić zaległości ; D ;-).
Alee mam problem bo będę dopiero codziennie po 17 ewantualnie 18 ; /
Muszę dojeżdżać do Elbląskiego Gimnazjum ; D ;)
;-)
.
To był taki pościk powitalny a następne będą oczywiście dotyczyły MSP !
Jeszczę raz miło mi powitać Voldemorda ;-)
Mvahahahah witaj w świecie blogerskich "trópów " ; d
A dlaczego trupów łatwo się domyślić ale w następnym poście wytłumacze :D

Naarqa ;*

Kiciaaa xD

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates