wtorek, 4 września 2012

Hej O_O

Hej hej heloł men end łomens. D:
Jak Magda wcześniej napisała będę pisać tego bloga z nimi *o*
Coś ciekawego się naskrobie P:
Eoeoeoeoeo, pospolite COŚ O MNIE ;-;
Znają mnie głównie z bloga starrr_03, bo tam przesiaduję bardzo często.
< Gdy znajdziesz kogoś o nieprzyzwoitym bądź dziwnym nicku,
    i klikniesz na to i Ci wyskoczy TRUELordVoldemort wiedz
      że to ja *o* >
Czemu Voldemort ? ;-; Ponieważ gdyż bo tak D:. Ale nie no, tak na serio
to rok temu z nowo poznanymi osobami bawiłem się na tamtym blogu w Harrego Pottera ;-;
I jakoś tak zostało, że teraz jesteśmy przyjaciółmi i prowadzimy bloga od dłuższego czasu. XD
Koniec zanudzania historią debila.
Mów mi Voldzio, czy coś... Nie zdziw się jak będę pisać w wersji MĘSKIEJ XD

Ten teges >.>
Jeżdzę na desce, łejfbordzie, rolkach D: .
Nick na msp, to nie mój XD . Kiedyś dziewczyna sprzedawała konto ;-; .
Dupa o_O Kogo interesują do hoia pana moje zainteresowania itd D:
W każdym razie jak by ktoś chciał to niech napisze na MSP <SweetTina> -.-XD .
Może kiedyś naskrobię ;-;

Plecy mnie bolą, także idę się kimnąć *u* .
Ave . D;

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates