sobota, 3 marca 2012

Ale się wkurzyłam -_-

Siedzę sobie na msp, a tu taki temat "Cała prawda o Silver121" .. JAK SIE WKULWIŁAM. Silver to moja koleżanka, znamy się od kiedy miałam 4 lvl ok. Więc tak, Top_Diana uważa bezpodstawnie że Silver włamała się na jej bloggera i zniszczyła jej bloga. Ja się pytam kulwa skąd masz takie info?! Co z tego że robiła z Tobą bloga?! Mogła to też być Koral (All_Night) Albo.. sama sobie mogła zniszczyć bloga, bo dawno żadnego skandalu związanego z celebrytkami nie było. No ale dobra. Teraz ja się pytam gdzie w tym wszystkim polityka moviestarplanet?! Po 1 Silver121 ktoś się włamał na konto, sprawę mogliby zgłosić a Ci nienormalni za przeproszeniem admini mogliby to sprawdzić skoro mają te swoje "świetne duńskie zabezpieczenia" i nie byłoby takiej sprawy. Ale nie, po co ułatwiać sobie zycie, lepiej siedzieć w jakimś gównianym pokoju i paczeć ślepo na te komputery i tylko jak ktoś sobie maleńko zaklnie reagować -.-
 Dobra, rozpisałam się, niepotrzebnie zdenerwowałam. :/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates