piątek, 30 marca 2012

Akcja "Pomocni"

Hej!

Chciałam dziś Wam napisać , że coraz więcej osób mi pomaga. :) Dziękuję Wam z całego serca za grafy, oglądanie filmów. Ale , nie wiem, czy wiecie, mam w znaj Believer. I całkiem nie dużo brakuje jej do 20 lvl'a. :)) Wiec w związku z tym proszę Was o grafy dla niej. :3
"Pomóżmy Believer Wbić 20 level"
Przecież wiecie, że każda pomoc się liczy :)

Chcesz, żebym Zobaczyła twój 1 film i zrobiła ci look'a ? to proste! :3
Wystarczy, że zobaczysz TYLKO 1 film Believer, dodasz komentarz i napiszesz mi na maila + tytuł obejrzanego filmu :)
Jeżeli komentarz będzie niezwykle ciekawy, dorzucę jeszcze grafa  :)) ;p

Uwaga!
Jeżeli 30 osób zgłosi się do tej akcji, wylosuję jedną, która da najciekawszy komentarz. Ta osoba dostanie ode mnie  1 upominek z Listy Życzeń do 500 sc. ! :) Wiecie, wystarczy zobaczyć jeden film.

Przypominam o nagrodzie gwarantowanej: 1 film + look.  ( Czasem + graf )

Jeżeli zobaczysz jej jeden film, napisz mi na maila +tytuł filmu. :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli pomożecie. :)

Pozdrawiam,

magda <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates