piątek, 29 czerwca 2012

xDee123

Hej Wam ;c

Temat, jak widzicie, smutny . ;c
Michał sie usuną, mimo wielu próśb wszystkich < z małymi wyjątkami > . ;c

Dzis równo o 16.00 pojawił się na forum post xDee123

< Cytuję Michała >

"Przepraszam Wszystkich, których obrazalem ,
z Julą nie zerwałem dlatego, ze kocha się w pikselach...
I tak odchodziłem.
Mówicie, żebym to naprawił, ale jak mam chodzić z kimś na siłę. ?
Sass, Daria, Szymek, Monika i inni,których obrażałem przepraszam, wiem, ze to nic nie da, ale już bedziecie miec spokój.
Szczachor, nigdy, Kicia, przepraszam  że to zrobię, ale musze.

Hamster, nie chodziło mi o to, żebyśmy zerwali kontakty na stałe, ale jak widac, chyba chcesz :(
Wiedziałem, że jak zerwe to będę miał przejebane
I mam ...
Ale nie chciałem z nią chodzić na sile.
Ne chciałem jej skrzywdzić ..
Daria, wiedz,że zawsze będziesz moją przyjaiółką ♥
I szczachor, nigdy nie widziałem osoby wspanialszej od ciebie. ♥
Plej jesteś *** ♥
Patrusia - Koffam cie ♥
Dariunia7777 - Nauczyłaś mnie dużo o życiu
Szymek - zniszczyłeś mnie, dziekuję
Nigdy - Jesteś prze*** ♥
Kicia, mimo błędów i tak cię kocham ♥
Jula- Zawsze w moim sercu
Pa Wam...
Dziekuję tym, którzy mnie bronili...
Dziekuję moim przyjaciołom, jesteście zajebiści
Moja przygoda się skończyła. ♥

____
xDee123 "

Tak, przepisałam to z forum. ;c
Wiem, ze mogłam dac screen'a ;c

Dobra, to tyle, pa ♥♥♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Template by:

Free Blog Templates